Uluslararası eTwinning
Günümüzde İngilizce öğrenen gençlerin en büyük sorunlarından biri, akıcı İngilizce konuşamamaları ve İngilizceyi kullanabilecekleri hiçbir ortam bulunmamasıdır.
İngilizce Öğretmenimiz Gülfidan Aydın'ın kurduğu ve yürüttüğü,"eTwinnovaTeens" projesi ile 6/A sınıfi öğrencilerimiz canlı sohbet ve toplantılar aracılığıyla 12 farklı ülkeden toplam 15 öğretmenin işbirliği ile sürekli iletişim halinde oldular. Araştırmak ve konuşmak istedikleri konuları seçerek yenilikçi ve eğlenceli web 2.0 araçlarıyla birçok proje ürünü oluşturdular. Çevrimiçi Kahoot yarışmasına katıldılar. Wordart web 2.0 aracı ile ders kazanımlarına uygun icerikler hazırladılar. Günlük dilde kullanılabilecek dialoglar yazdılar. Her ortak diğer ortakların dialoglarını canlandırdı. Toontastic 3D uygulaması ile öğrecilerin seslendirdiği animasyonlar hazırlandı.
Pandemi sürecinin başlaması ile proje planı güncellendi. Tüm öğretmen ve öğrencilerimizin birbirine destek olmaları amacıyla bir günlük yazılmasına karar verildi. 17 Mart'ta yazılmaya başlanan günlük halen öğrencilerimizin paylaşımları ile devam etmektedir. Storyjumper web 2.0 aracı ile yazılan günlük 1300 küsür paylaşıma ve yaklaşık 500 sayfaya ulaşmıştır. Storyjumper için tıklayınız.
Projenin final ürünü olarak iklim değişikliği temalı bir dijital dergi hazırlanmıştır. Dergi uluslararası karışık öğrenci takımları ile hazırlanmış ve Jooomag web 2.0 aracı ile yayınlanmıştır. Derginin ismi yarışma ile belirlenmiş ve proje öğrencimiz Muhammed Kayra Özdemir'in önerdiği "A world That Is Hard To Live (Yaşanması Zor Bir Dünya)" dergimizin ismi olmuştur. Joomag dergi için tıklayınız.
Proje partnerlerimiz İspanya, Ermenistan, Romanya, İtalya, Azerbaycan, Kuzey Makedonya, Moldova Cumhuriyeti, Polonya, Gürcistan, Ukrayna ve Çek Cumhuriyeti'ndendir.